31/10/08

Μελέτη για τη χρήση χιούμορ στις τηλεοπτικές διαφημίσεις

The effects of culture and product type on the use of humor in Greek TV advertising: An application of Speck’s Humorous Message Taxonomy,
είναι ο πλήρης τίτλος της μελέτης την οποία μπορείτε να δείτε ΕΔΩ . 
Η μελέτη έχει γίνει από το ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ από τους:
Χατζηθωμά Λεωνίδα, Υποψήφιο Διδάκτορα ΑΠΘ, 
Μπουτσούκη Χριστίνα, Λέκτορα Τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΑΠΘ, μέλος Επιτροπής Επιμόρφωσης Ινστιτούτου Επικοινωνίας,
Γιώργος Ζώτος, Καθηγητή Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, ΑΠΘ,  Αντιπρόεδρο ΔΣ Ινστιτούτου Επικοινωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας παρακαλούμε να κάνετε επώνυμα σχόλια.