29/10/07

Websites και Άυλα Περιουσιακά Στοιχεία

Απόσπασμα από την ομιλίου του Προέδρου του Ινστιτούτου Επικοινωνίας στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα Websites, στις 24 Οκτωβρίου 2007. Το πλήρες κείμενο της ομιλίας μπορείτε να το διαβάσετε ΕΔΩ


....Πιστεύω ότι πρέπει να δούμε το θέμα του Internet μέσα από τον φακό της σημασίας που έχουν για την επιχείρηση τα Άυλα Περιουσιακά Στοιχεία (ΑΠΣ) που διαθέτει αυτά. Πολυάριθμες διεθνείς μελέτες αλλά και έρευνες στην χώρα μας καταδεικνύουν ότι κατά μέσο όρο τα 2/3 της αξίας μίας επιχείρησης προέρχονται όχι από τα εργοστάσια, τον μηχανολογικό της εξοπλισμό ή τα κεφάλαια που διαθέτει αλλά από τα άυλα περιουσιακά της στοιχεία.

Αξίζει να αναφέρω τις επτά περιοχές των ΑΠΣ από τις οποίες οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκομίσουν μεγάλα οφέλη και να αυξήσουν την αξία της επιχείρησης. Αυτές είναι:

1. Οι σχέσεις που έχει οικοδομήσει η επιχείρηση με όλους τους stakeholders (πελάτες, εργαζόμενοι, προμηθευτές, κοινωνία, ΜΜΕ)
2. Οι δεξιότητες και οι ικανότητες των εργαζομένων και το εργασιακό περιβάλλον
3. Η οργάνωση και τα συστήματά της
4. Η κουλτούρα και οι αξίες
5. Η γνώση και η διαχείρισή της
6. Η ηγεσία και η επικοινωνία – εσωτερική και εξωτερική
7. Η φήμη και η εμπιστοσύνη που απολαμβάνει από όλους τους stakeholders

Σχεδόν σε όλες τις 7 αυτές περιοχές των ΑΠΣ, η ύπαρξη του διαδικτύου αποτελεί δυναμικό εργαλείο και ανάπτυξη και αύξηση της αξίας της επιχείρησης.
Στην ουσία δεν μιλάμε για τεχνολογία, αλλά για το:

1. πώς θα φέρουμε τα ενδιαφερόμενα κοινά κοντά μας
2. πως θα διαχύσουμε την πληροφορία πιο αποτελεσματικά
3. πως θα κάνουμε κοινό κτήμα όλων τις καλές πρακτικές
4. πως θα διερευνήσουμε τις ανάγκες των ενδιαφερομένων κοινών
5. πως θα επικοινωνήσουμε καλύτερα και
6. πως θα βελτιώσουμε τη συνεργασία μας.

Δημήτρης Γ. Μαύρος
Πρόεδρος Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας παρακαλούμε να κάνετε επώνυμα σχόλια.