16/1/09

Social media και επικοινωνία (18-02-2009)

Αναδημοσίευση από to blog Think Positive

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας οργανώνει εκδήλωση με θέμα «Social Media, marketing και επικοινωνία». Σε λίγες μέρες θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα της εκδήλωσης, που θα διεξαχθεί σε έναν από τους πιο ωραίους χώρους της Αθήνας (στο Μουσείο Μπενάκη, στην οδό Πειραιώς).

Πιθανόν η συζήτηση για τα social media να γίνεται αρκετά άναρχα στη χώρα μας, -όχι μόνο γιατί αυτό ταιριάζει στα social media, αλλά κυρίως επειδή αυτό είναι το «μοτίβο» στο οποίο γίνονται οι συζητήσεις για πολλά ζητήματα στην Ελλάδα…

Ωστόσο, το θέμα της εκδήλωσης είναι σοβαρό, όπως φαίνεται και σε σημερινό άρθρο των Financial Times. Tα social media δεν είναι μόνο blogs, τα οποία (blogs) «τραβάνε» μεγάλο μέρος της συζήτησης, αν και το Facebook είναι πολύ δυνατό στη χώρα μας.

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, μου έκανε την τιμή να με ορίσει μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής και να είμαι παρών σε πάνελ της εκδήλωσης. Τα στοιχεία που έχουμε πλέον είναι αρκετά για να παρουσιασθούν ορισμένες απλές διαπιστώσεις: τα social media δεν έχουν βεβαίως ανατρέψει το χάρτη επικοινωνίας στη χώρα μας, όπου τα κλασσικά media είναι πολύ ισχυρά.

Ωστόσο, πολλά brands , είτε είναι επιχειρήσεις/προϊόντα, είτε είναι πρόσωπα (πχ πολιτικοί), έχουν αρχίσει να λαμβάνουν υπόψη τους αυτά που αναφέρονται για τα brands στο Διαδίκτυο και τα social media…

Θα έχουμε αρκετό χρόνο μέχρι την εκδήλωση (αλλά και μετά από αυτήν) για να πούμε πολλά (και να διαφωνήσουμε) από τις ψηφιακές «σελίδες» του knowhow.gr και άλλα οιωνεί Μέσα, που θα συμβάλουν στο σχετικό διάλογο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας παρακαλούμε να κάνετε επώνυμα σχόλια.