30/6/08

5 λόγοι που αποτυγχάνουν οι ψηφιακές στρατηγικές

Ένα ενδιαφέρον άρθρο της Jenny Williams για την αποτυχία των ψηφιακών στρατηγικών θα βρείτε ΕΔΩ.
Επιγραμματικά, οι 5 λόγοι που αναφέρονται στο άρθρο:
1: Οι διαφημιζόμενοι δεν θέλουν να πληρώσουν για την ψηφιακή στρατηγική.

2: Οι διαφημιζόμενοι δεν γνωρίζουν τι πρέπει να προσδοκούν από την ψηφιακή στρατηγική.
3: Οι διαφημιστικές εταιρείες δεν έχουν ένα σαφή ορισμό των ψηφιακών στρατηγικών
4: Οι διαφημιστικές εταιρείες δεν θέλουν να είναι επικεντρωμένες στην τεχνολογία
5: Δεν υφίσταται ένα σταθερό/κοινό πρότυπο.

Τη συνέντευξή της μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω video.



Αναφορά έχει γίνει από τον Περικλή Βανικιώτη στο Marketing Week.
Ευχαριστούμε τον Χρήστο Ντόκο, από τη McCann Erickson Athens για την επισήμανση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας παρακαλούμε να κάνετε επώνυμα σχόλια.